GY.I.K.

Személyesen is lehet-e vásárolni?

Igen.

Hol találom meg a céget?

A "Kapcsolat" menüpontra kattintva, megtalálja az elérhetőségeinket, a telephely címét, és a lentebb található video segítségvel meg is nézheti a Garota Kft. telephelyét.

Hogyan csomagolják a megrendelt terméket?

Amennyiben egységcsomagként rendelnek, kartontálcára tesszük a terméket, majd ezzel is zárjuk. Ezután körbezsugorozzuk, így kerül elszállításra. Darab rendelés esetén kartondobozban adjuk fel a terméket.

Mekkora mennyiségtől lehet vásárolni?

1 db-tól már lehet vásárolni.

Hogyan kell kiszámítani a fuvardíjat?

Amennyiben a GLS futárszolgálatot választja, grammsúly és értékösszeg alapján kerül a fuvardíj kiszámításra. A díjtáblázat az "Információ a vásárlásról" felirat alatt olvasható. Egyszer ki kell számítani a grammsúlyt, másfelöl az értékösszeget. Ebből a két tételből tevődik össze a fuvardíj.

Amennyiben az MPL postát válassza, grammsúly, értékösszeg, útdíj, egységcsomag rendelése esetén túlméretes csomag díjait kell megfizetni a vásárlónak. Az "Információ a vásárlásról" felirat alatt megtalálható a díjtáblázat.

Melyik futárszolgálat díja kedvezőbb?

1 egységcsomag rendelése esetén mindkét futárszolgálat díja azonos. Több csomag feladása esetén az MPL Posta díjai kedvezőbbek.

Fontos tudni.

Amennyiben 0,5 literes terméket, illetve annál kisebb méretű flakont rendel egységcsomagként, a GLS futárszolgálatnál 2 csomagot egybe el tudok küldeni. Az MPL postánál minden egységcsomagot külön kell feladni.

Mikor érkezik a megrendelt termék?

Amennyiben 11 óráig leadja a rendelést, másnap kézbesítésre kerül Önhöz.

Hogyan fizethetek?

A csomagküldő szolgálatnak fizethet utánvéttel.

A számlát hol találom?

A számla a csomagra van ráragasztva. Amennyiben nem találja, kérem jelezze a soros.gabi@garota.hu email címen.

Mit kell tenni, amennyiben a csomag sérülten érkezik?

Azonnali jegyzőkönyvet kell felvenni a csomagküldő szolgálat által előírt nyomtatványon. Ezt a kárfelvételi jegyzőkönyvet illetve a sérült csomag fényképét, kérem küldje el 2 napon belül a soros.gabi@garota.hu email címre.

Tartalmazza-e a megrendelés a fuvardíjat?

Nem tartalmazza. Grammsúly, mennyiség alapján kell kiszámítani a fuvardíjat, melynek összege minden esetben változó. Amennyiben a megjegyzés rovatban feltünteti, hogy kér visszaigazolást a fuvardíj összegéről emailben válaszolok, mielőtt a csomagot feladom. Az Ön jóváhagyása nélkül nem kerül feladásra a megrendelt termék. Részletesen megtalálhatóak a fuvardíjak a honlap alján látható "Információ a vásárlásról" rovatban.

Miért nem veszik fel a telefont?

Kérem legyenek tekintettel arra, hogy cégünk adminisztrátorai többféle munkakörben dolgoznak. Előfordul, hogy nem tudják azonnal felvenni a telefont. Legegyszerűbb módja az informálódásnak, hogy email-t küldenek, ezzel megkönnyítik az ügyfélszolgálat munkáját. Köszönjük.

Meddig lehet telefonálni?

Hétfőtől-péntekig 7.30-15 óráig.

Szükséges-e regisztrálnom ahhoz, hogy vásároljak?

Nem szükséges. Rendelésüket leadhatják email-ben is a soros.gabi@garota.hu email címre. Kérem rendelésnél a számlázási címet, szállítási címet és telefonos elérhetőséget megadni szíveskedjenek.

Kapok-e értesítést a szállítás pontos időpontjáról?

Az MPL posta és a GLS futárszolgálat sms-ben értesíti Önöket a szállítás napjáról és várható időpontjáról, illetve automatikus válaszünetet küld a Garota Kft. rendszere a megrendelés állapotáról.

Mikor kapok kedvezményt?

Kedvezmény 10 zsák feletti rendelésekre vonatkozik. 

Melyik napokon van árufeladás?

Árufeladás hétfőtől-csütörtökig van. Pénteki napon nem adunk fel csomagot.

Készítette: DevelMedia